ZGŁOSZENIE

Na stronie głównej obok nazw szkoleń znajduje się Deklaracja.doc oraz Deklaracja online. Formularz ten jest NIEZOBOWIĄZUJĄCA deklaracją udziału w szkoleniu. Deklaracja.doc jest przeznaczona dla osób, które muszą uzyskać podpis osoby decydującej, aby zadeklarować udział pracowników firmy w danych szkoleniach. Deklaracja online jest przeznaczona dla osób, która mają możliwośc samodzielnego decydowania o zgłoszeniu osób na szkolenia. Po wypełnieniu i przesłaniu Deklaracji wysyłamy informacje o miejscu odbywania się szkoleń. Wraz z tą informacją wysyłamy formularz ZGŁOSZENIE. Zawiera on m.innymi miejsce na imienne dane uczestników (do certyfikacji oraz rezerwacji hotelowych w przypadku szkoleń w Zakopanym/ Sopocie). Prosimy również o wysłanie wypełnionej, załączonej wraz ze Zgłoszeniem umowy o przetwarzaniu danych osobowych zgodnych z RODO. W sytuacji nie otrzymania potwierdzenie przyjęcia Deklaracji (w przeciągu 24 godzin od jego wysłania) prosimy o kontakt telefoniczny na telefon alarmowy:  0-607730000 (9.00-21.00).

Wpłata

Po odesłaniu wypełnionego formularza ZGŁOSZENIE wystawiamy PROFORMĘ przesyłając ją na wskazany w zgłoszeniu adres email. Na minimum 7 dni przed terminem szkolenia prosimy o wpłatę na konto, która stanowi gwarancję udziału w szkoleniu.

Rezygnacja zgłoszona (mailem) do 7 dni przed terminem szkolenia nie pociąga za sobą żadnych kosztów. Nie wystawiamy wówczas f-ry rozliczeniowej VAT. W przypadku rezygnacji po tym terminie zastrzegamy sobie prawo do obciążenia 100% kosztów szkolenia wg wystawionej faktury VAT. Istnieje wówczas możliwość oddelegowania innej osoby na miejsce osoby rezygnującej. W przypadku wyczerpania liczby miejsc, odwołania szkolenia z winy organizatora lub rezygnacji do 7 dni (a dokonanej wpłaty) zgłaszającemu zostanie niezwłocznie zwrócona cała kwota wpłacona na konto organizatora.

Podane ceny są wartością netto. Do cen należy doliczyć 23%VAT. 

Instytucje, które finansują szkolenie ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT. Należy dołączyć do zamówienia stosowne oświadczenie, które wysyłamy na życzenie instytucji/ firmy zgłaszającej.

Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia z przyczyn losowych i niezależnych. W przypadku dokonania wpłat za szkolenie, organizator dokona wówczas zwrotu pełnej wpłaconej kwoty na konto wpłacającego.

Więcej w zakladce Regulamin/ Warunki udziału.


 

E-marketing w praktyce. Skuteczne narzędzia sprzedaży przez internet.
Korzyści
Przekrojowe szkolenie dotyczące wykorzystania cyfrowych kanałów do komunikacji z klientami i pozyskiwania nowych. Ułatwia współpracę z agencjami i podwykonawcami usług e-marketingowych. Pozwala poznać różne możliwości i dokonać wyboru najodpowiedniejszych rozwiązań dla celów organizacji.
ZAJĘCIA MAJĄ CHARAKTER WARSZTATOWY. NIE JEST TO WYMAGALNE, ALE ... PROSIMY O ZABRANIE WŁASNYCH LAPTOPÓW, ABY PODCZAS SZKOLENIA ZASTOSOWAĆ W PRAKTYCE PREZENTOWANE NARZĘDZIA.


Program

Dzień 1

1. POMIAR I ANALIZA RUCHU INTERNETOWEGO

  • Po co „śledzić" użytkowników?
  • Fundamentalne pojęcia i wskaźniki wytłumaczone w prosty sposób

2. PODSTAWY GOOGLE ANALYTICS

  • Podstawy analizy przy użyciu Google Analytics – ZAJĘCIA PRAKTYCZNE
  • Możliwości wykorzystania do oceny skuteczności działań promocyjnych

3. REKLAMA INTERNETOWA – modele, pojęcia i praktyczne wskazówki

  • Podstawowe modele zakupu reklamy
  • Przegląd najważniejszych formatów reklamowych
  • Nowe trendy w reklamie – m.in. remarketing

4. Wprowadzenie do SEM Search Engine Marketing

  • Co do jest SEM i dlaczego to takie ważne
  • Zarys możliwości Google Adwords
  • Planer słów kluczowych
  • Potencjał remarketingu

5. IDENTYFIKOWANIE TRENDÓW I ZAINTERESOWAŃ INTERNAUTÓW

  • Praktyczne zastosowanie informacji z wyszukiwarek do profilowania działań marketingowych

6. Jak dać się znaleźć w sieci? SEO – tworzenie treści zoptymalizowanych pod wyszukiwarki

  • Czym jest SEO (Seach Engine Optimisation)?
  • Praktyczne podpowiedzi dla twórców treści

7. Projektowanie / dostosowanie serwisu mobilnego

  • Mobilny vs responsywny
  • Przydatne narzędzia do projektowania i testowania

8. Kluczowe zagadnienia email marketingu

  • Kluczowe zagadnienia
  • Przydatne narzędzia do budowania baz danych email i zarządzania wysyłkami
  • Możliwości marketing-automation

 Dzień 2

1. Wprowadzenie do mediów społecznościowych
    i sekrety facebookowego Edge Rank oraz algorytmów LinkedIn

  • Znaczenie działań w mediach społecznościowych
  • Profile prywatne vs Fanpage na Facebooku
  • Dlaczego nie wszyscy widzą nasze posty / wpisy
  • Praktyczne wskazówki, jak wpływać i rozszerzać propagację organiczną (bezpłatną) na FB i LinkedIn

2. REGULAMIN FACEBOOKA

  • Kluczowe, choć nie tak oczywiste postanowienia regulaminu

3. LinkedIN

  • Komunikacja B2B, B2C, H2H?
  • Personal branding i budowanie sieci kontaktów
  • Praktyczne wskazówki
  • Konta premium i wiadomości inMail

4. Monitorowanie działań w mediach społecznościowych

  • Źródła bezpłatnych raportów, podpatrywanie „best practice”
  • Przykłady narzędzi do monitoringu i analizy działań konkurencji i własnych w mediach społecznościowych – „zautomatyzowani asystenci”
  • Monitoring obecności marki / osoby w sieci

5. EFEKT WIRUSOWY

  • Inspirujące przykłady

6. PRZEGLĄD NARZĘDZI – FOTO, GRAFIKA I VIDEO DLA TWÓRCY TREŚCI

  • Źródła bezpłatnych materiałów foto-graficznych – jak poszukiwać
  • Przegląd narzędzi do przygotowywania grafiki i video (bezpłatne lub w modelu freemium)

7. INSTAGRAM W EMARKETINGU

  • Łączenie kont z FB, republikacja a specyfika treści na Instagramie
  • Poszerzanie zasięgu postów
  • Przydatne aplikacje
  • Narzędzia do planowania publikacji

8. TWITTER I RESZTA

  • Najważniejsze trendy w mediach społecznościowych
  • Być czy nie być (wszędzie)? –  strategia social-media
Zapraszamy
Metody pracy
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia w parach
Studium przypadku
Wykład
Gry, symulacje
Kwestionariusz
Dyskusja
Burza mózgów
Prezentacja
Analiza filmów
Analiza dokumentów

Informacje organizacyjne:

Czas trwania/ miejsce szkoleń/ koszt:

Warszawa/ Zakopane/ Sopot:

dzień1:10.00-16.00,dzień2: 9.00-15.00

Szkolenia stacjonarne w Warszawie odbywają się w różnych centrach szkoleniowych m. innymi: siedziba ETC&C, Google Campus Warsaw, Centrum szkoleniowe Żoliborz, Ogrodowa, Żurawia, Sienna lub Zielna. Usługa oferowana bez zakwaterowania. O dokładnym miejscu szkolenia informujemy po otrzymaniu od Państwa deklaracji.
Koszt 2 dniowego szkolenia (zawarty poniżej) zawiera: dydaktykę, materiały, serwis kawowy non stop, lunch 2 daniowy, certyfikat.

Szkolenia stacjonarne w Zakopanem (z zakwaterowaniem) odbywają się  w hotelach lub pensjonatach: Hotel "Willa Pod skocznią" (www.podskocznia.pl), "Dawidek" (www.dawidek.pl), "Basieńka" (www.basienka.com.pl), "Czarny Potok" (www.czarnypotok.pl) lub "Adria" (www.adriazakopane.pl) .

Szkolenia stacjonarne w Sopocie (z zakwaterowaniem) odbywają się  w hotelach lub pensjonatach: Hotel "Opera" Sopot (www.hotelopera.pl), hotel "Miramar" - sanatrium - (www.hotelmiramar.pl), hotel Bursztyn (www.hotelbursztyn.pl)  hotel Sedan (www.hotelsedan.pl)

Koszt 2 dniowego szkolenia (Zakopane/ Sopot) z zakaterowaniem (zawarty poniżej) zawiera: 2 noclegi w pokoju dwu osobowym, 2 śniadania, 2 obiady, dydaktykę, materiały, serwis kawowy non stop, certyfikat.

Dokładne miejsce realizacji szkoleń i zakwaterowania (w Zakopanem lub Sopocie) zależne jest od ilości zgłoszonych uczestników oraz możliwości hotelu (głównie od zamówień na pokoje 1 osobowe). Dapłata do pokoju 1 os. wynosi (Zakopane/ Sopot) 78 zł netto + 23%VAT/ 2 dni zakwaterowania.Uczestnicy przyjeżdzają w przeddzień wyznaczonego terminu szkolenia. Zakwaterowanie tego dnia od godz. 15.00.
W przypadku uczestników szkoleń preferujacych wyższy standard hotelowy lub uczestników dojeżdzających do miejsca szkolenia (hotelu) - istnieje możliwość nie korzystania z noclegów. Wówczas należy odjąc koszt 100 zł netto+23%VAT, stanowiący koszt zakwaterowania przez 2 dni ze śniadaniami. Jest to wówczas taki sam koszt jak koszt szkolenia w Warszawie.   

WYŚLIJ ZGŁOSZENIE

Deklaracja.docx
490 zł Zakopane
390 zł Warszawa
490 zł Sopot

Deklaracja online

Nasi klienci