ZGŁOSZENIE

Na stronie głównej obok nazw szkoleń znajduje się Deklaracja.doc oraz Deklaracja online. Formularz ten jest NIEZOBOWIĄZUJĄCA deklaracją. Deklaracja.doc jest przeznaczona dla osób, które muszą uzyskać podpis osoby decydującej, aby zadeklarować udział pracowników firmy w danych szkoleniach. Deklaracja online jest przeznaczona dla osób, która mają możliwośc samodzielnego decydowania o zgłoszeniu osób na szkolenia. Po wypełnieniu i przesłaniu Deklaracji wysyłamy informacje o skompletowaniu grupy i miejscu odbycia się szkolenia. Wraz z tą informacją wysyłamy formularz ZGŁOSZENIA. Zawiera on m.innymi miejsce na imienne dane uczestników (do certyfikacji oraz rezerwacji hotelowych w przypadku szkoleń w Zakopanym). W sytuacji nie otrzymania potwierdzenie przyjęcia Deklaracji (w przeciągu 24 godzin od jego wysłania) prosimy o kontakt telefoniczny na telefon alarmowy:  0-607730000 (9.00-21.00).

Wpłata

Fakturę za szkolenie wystawiamy (na podstawie ZGŁOSZENIA)  na początku miesiąca, w którym odbywa się deklarowane szkolenie. Prosimy o wpłatę za szkolenia na konto organizatora na minimum 7 dni przed terminem szkolenia.  Upoważniacie nas wówczas Państwo do wystawienia i wysłania w formie elektronicznej (na wskazany w Formularzu "online" adres e-mail) faktury VAT, bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego - podstawa prawna art. 106n ust.1 ustawy o VAT. Faktury proforma wystawiamy na życzenie.

Ceny

Podane ceny są wartością netto. Do cen należy doliczyć 23%VAT. Cena zawiera, w przypadku szkoleń w Warszawie: dydaktykę, materiały szkoleniowe, certyfikat, lunch. W przypadku szkolenia w Zakopanem: zakwaterowanie w pok 2-os. (2 noclegi - uczestnicy przyjeżdzają w przeddzień szkolenia, dopłata do pok. 1 os - 39 zł netto/ 1 dzień), wyżywienie (2 śniadania, 2 obiadokolacje, przerwy kawowe - non stop), dydaktykę, materiały szkoleniowe, certyfikat.

Instytucje, które finansują szkolenie ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT. Należy dołączyć do zamównia stosowne oświadczenie.

Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia z przyczyn losowych i niezależnych. W przypadku dokonania wpłat za szkolenie, organizator dokona wówczas zwrotu pełnej wpłaconej kwoty na konto wpłacającego.

Więcej w zakladce Regulamin/ Warunki udziału.

Zapraszamy!! 

 

Marketing Internetowy
Korzyści

Korzyści:

  • optymalne wykorzystanie specjalistycznych narzędzi e-marketingu
  • optymalizowanie kosztów zakupów e-mediów
  • prawidłowe planowanie kampanii e-marketingowej
  • samodzielne realizowanie działań (m.in. SEM, SEO, Display, AdWords, Re-marketing, E-mailing)
  • ocenianie skuteczności kampanii
  • konfigurowanie ustawień kampanii
  • minimalizowanie ryzyka niekorzystnych kontraktów z agencjami IT
  • kontrolowanie tempa i efektów podjętych działań pozycjonowania (SEO)
  • zwiększanie konwersji mailingu
  • zapewnienie wyższej pozycji w Google
  • graniczenie kosztów outsourcingu marketingu internetowego

Program

Marketing Internetowy

  1. Czym jest marketing internetowy?
  2. Definiowanie określeń występujących w e-marketingu
  3. Planowanie kampanii
  4. SEO w praktyce
  5. PPC i Display w praktyce w praktyce
  6. E-mail marketing w praktyce
  7. Pomiar i analiza ruchu internetowego
  8. Identyfikowanie trendów i zainteresowań internautów
  9. Social media
  10. Email marketing
  11. Content marketing w praktyce: praca z cms dla specjalisty marketingu lub PR, na przykładzie systemu wordpress.
  12. Marketing mobilny – aplikacje mobilne
  • Social Media
  • E-mail marketing
  • Reklamy w internecie
  • Target Grupa – określanie potencjalnego klienta
  • Brand Values – wartości marki
  • Brand Promise – obietnica marki
  • Reason to Believe – jak sprawić, by klienci zawierzyli twojemu przekazowi?
  • USP/ESP – propozycja wartości w komunikacji marketingowej.
  • Czym jest branding i po co z niego korzystać?
  • Digitalizacja, dialogizacja, medializacja i fragmentaryzacja.
  • Live streaming – transmisje na żywo
  • Human to human – język komunikacji
  • Influencer marketing – rozpoznawalność marek osobistych do wzmocnienia brandu
  • Real time marketing – wykorzystanie bieżących wydarzeń w e-marketingu
  • Marketing w wyszukiwarkach: przegląd narzędzi
  • Budżetowanie: relacje wydatków do oczekiwanych zysków: symulacja
  • Zakupy mediów
  • Współpraca z Google: jak działają algorytm Panda/Pingwin/Koliber
  • Dobór fraz SEO: jak selekcjonować wyrażenia kluczowe w AdWords
  • Ile to kosztuje: szybka i precyzyjna wycena fraz SEO
  • Modele rozliczeń: dobre i złe warianty – przegląd
  • Link Biulding: zestaw dobrych praktyk
  • Pozycjonowanie organiczne: przegląd narzędzi Content Marketing i SEO Copywriting
  • Obowiązki: codzienne działania pozycjonera – pakiet wskazówek
  • Współpraca z agencją IT: kruczki w umowach i monitoring efektywności
  • Możliwości: PPC jako skuteczna alternatywa dla SEO
  • PPC w Google: kampania z punktu widzenia wyszukiwarki
  • Planowanie: kampanie PPC krok po kroku
  • Dobre praktyki: zestaw sprawdzonych rozwiązań
  • Case Studies: konkretne przykłady
  • Display w wersji Google: pakiet wskazówek
  • Banery: model Gutenberga + dobre i złe przykłady
  • Re-marketing: planowanie, realizacja kampanii, analiza skuteczności
  • Konwersja: jak w 3 sekundy przekonać Klienta do kliku
  • Eyetracking: pakiet przydatnych narzędzi
  • Problemy prawne: jak ich unikać i czego pilnować
  • Case studies: konkretne przykłady
  • 2 warianty: Mailing „lojalnościowy” VS. mailing „inicjujący”
  • Po co "śledzić" użytkowników?
  • Fundamentalne pojęcia i wskaźniki wytłumaczone w bajecznie prosty sposób
  • Podstawy analizy przy użyciu darmowego narzędzia Google Analytics
  • Możliwości narzędzia Google Trends
  • Praktyczne zastosowanie informacji z wyszukiwarek do profilowania działań marketingowych
  • Znaczenie działań w mediach społecznościowych
  • Narzędzia do analizy mediów społecznościowych - przegląd możliwości
  • Nie tylko Facebook - alternatywne kanały komunikacji społecznościowej
  • Kluczowe zagadnienia email marketingu
  • Narzędzia do zarządzania bazami danych email - na przykładzie systemu SARE
  • Wprowadzenie do content marketingu
  • Prezentacja podstawowych zasad i technicznych aspektów uzupełnienia treści w serwisach internetowych w systemach cms (content management system) na przykładzie darmowego systemu wordpress
  • Wykorzystanie aplikacji mobilnych w marketingu
  • Tworzenia aplikacji mobilnych - od koncepcji do realizacji
  • Dystrybucja aplikacji - przegląd możliwości

 

Zapraszamy

Metody pracy
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia grupowe
Studium przypadku
Wykład
Gry, symulacje
Dyskusja
Burza mózgów
Prezentacja

Informacje organizacyjne:

Deklaracja.docx
390 pln
390 zł Zakopane 290 zł Warszawa

Deklaracja online

Nasi klienci