ZGŁOSZENIE

Na stronie głównej obok nazw szkoleń znajduje się Deklaracja.doc oraz Deklaracja online. Formularz ten jest NIEZOBOWIĄZUJĄCA deklaracją udziału w szkoleniu. Deklaracja.doc jest przeznaczona dla osób, które muszą uzyskać podpis osoby decydującej, aby zadeklarować udział pracowników firmy w danych szkoleniach. Deklaracja online jest przeznaczona dla osób, która mają możliwośc samodzielnego decydowania o zgłoszeniu osób na szkolenia. Po wypełnieniu i przesłaniu Deklaracji wysyłamy informacje o miejscu odbywania się szkoleń. Wraz z tą informacją wysyłamy formularz ZGŁOSZENIE. Zawiera on m.innymi miejsce na imienne dane uczestników (do certyfikacji oraz rezerwacji hotelowych w przypadku szkoleń w Zakopanym/ Sopocie). Prosimy również o wysłanie wypełnionej, załączonej wraz ze Zgłoszeniem umowy o przetwarzaniu danych osobowych zgodnych z RODO. W sytuacji nie otrzymania potwierdzenie przyjęcia Deklaracji (w przeciągu 24 godzin od jego wysłania) prosimy o kontakt telefoniczny na telefon alarmowy:  0-607730000 (9.00-21.00).

Wpłata

Po odesłaniu wypełnionego formularza ZGŁOSZENIE wystawiamy PROFORMĘ przesyłając ją na wskazany w zgłoszeniu adres email. Na minimum 7 dni przed terminem szkolenia prosimy o wpłatę na konto, która stanowi gwarancję udziału w szkoleniu.

Rezygnacja zgłoszona (mailem) do 7 dni przed terminem szkolenia nie pociąga za sobą żadnych kosztów. Nie wystawiamy wówczas f-ry rozliczeniowej VAT. W przypadku rezygnacji po tym terminie zastrzegamy sobie prawo do obciążenia 100% kosztów szkolenia wg wystawionej faktury VAT. Istnieje wówczas możliwość oddelegowania innej osoby na miejsce osoby rezygnującej. W przypadku wyczerpania liczby miejsc, odwołania szkolenia z winy organizatora lub rezygnacji do 7 dni (a dokonanej wpłaty) zgłaszającemu zostanie niezwłocznie zwrócona cała kwota wpłacona na konto organizatora.

Podane ceny są wartością netto. Do cen należy doliczyć 23%VAT. 

Instytucje, które finansują szkolenie ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT. Należy dołączyć do zamówienia stosowne oświadczenie, które wysyłamy na życzenie instytucji/ firmy zgłaszającej.

Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia z przyczyn losowych i niezależnych. W przypadku dokonania wpłat za szkolenie, organizator dokona wówczas zwrotu pełnej wpłaconej kwoty na konto wpłacającego.

Więcej w zakladce Regulamin/ Warunki udziału.


 

Zarządzanie Sekretariatem
Korzyści
  • budowanie profesjonalnego wizerunku firmy
  • efektywna organizacja pracy sekretariatu
  • profesjonalne przyjęcie gości / klientów / partnerów
  • asertywne prowadzenie rozmów telefonicznych przychodzących / wychodzących
  • radzenie sobie w trudnych sytuacjach obsługowych
  • stosowania zasad savoir-vivre

Program
1. Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy, czyli rola sekretariatu w kształtowaniu wizerunku firmy
  • Rola sekretariatu w skutecznym funkcjonowaniu firmy
  • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez sposób prowadzenia rozmów
    • Zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej
    • Sztuka prowadzenia rozmów  telefonicznych
  • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez organizację pracy własnej i szefa
  • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez sposób przyjmowania gości
  • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez sposób prowadzenia rozmów

2. Rola sekretarki / asystenta  i oczekiwania przełożonego
  • Kluczowa rola zawodowa sekretarki /asystenta w czasach kryzysu
    • Podział i omówienie obowiązków pracowników biurowych
    • Budowanie wiarygodności  osobistej i zawodowej
    • Określenie luk we własnych kompetencjach
    • Przejmowanie inicjatyw i postawa proaktywna
    • Odpowiedzialność za powierzone zadania i podejmowane decyzje na stanowisku sekretarki / asystenta
  • Sekretarka i jej przełożony / Asystent i jego przełożony
    • Oczekiwania przełożonego wobec sekretarki / asystenta
    • Punkt widzenia przełożonego a punkt widzenia sekretarki / asystenta – jak usprawnić porozumienie i współdziałanie?
    • Zapewnienie sprawnej organizacji pracy przełożonego
    • Jak reprezentować swojego przełożonego  podczas jego nieobecności?
    • Błędy we współpracy z przełożonym – jak ich unikać
    • Jakich określeń i zwrotów nie używać w rozmowie z przełożonym
  • Warsztaty – współpraca / komunikacja z przełożonym

3. Organizacja pracy sekretariatu
  • Profesjonalny duet
    • Efektywna współpraca z przełożonym
    • Organizacja czasu pracy przełożonego (prowadzenie terminarza, harmonogram zajęć, hierarchia zadań, pojęcie „złodzieje czasu”, sporządzanie notatek informacyjnych, przekazywanie informacji wewnątrz oraz na zewnątrz firmy)
  • Przydatne techniki i narzędzia planowania czasu
  • Udział w organizowaniu i przebiegu spotkań oraz zebrań – sprawne protokołowanie korespondencja tradycyjna i elektroniczna
  • Zarządzanie przepływem informacji  i obiegiem dokumentów
  • Organizacja spotkań, zebrań, konferencji i wyjazdów służbowych

4. Obowiązki informacyjne sekretarek / asystentów
  • Informacja jako podstawa podjęcia decyzji
  • Nowoczesne metody pozyskiwania informacji
  • Różnice między przekazywaniem informacji a interpretacją informacji
  • Metody skutecznego informowania, budowanie prostych i zrozumiałych komunikatów
  • Jak skutecznie docierać do niezbędnych  informacji
  • Różnice i podobieństwa pomiędzy komunikacją zewnętrzną a wewnętrzną w firmie

5. Profesjonalna obsługa klienta zewnętrznego
  • Zasady profesjonalnej obsługi  Klientów zewnętrznych firmy
  • Identyfikowanie trudnych sytuacji i sposoby radzenia sobie z nimi
    • Mapa trudnych sytuacji
    • Typologia trudnych relacji
    • Metody radzenia sobie z trudnymi sytuacjami

6. Obowiązki reprezentacyjne sekretarki / asystenta
  • Sylwetka i zachowanie pracownika sekretariatu w firmie
    • Zasady savoir-vivre
    • Dresscode
    • Makijaż w pracy

 

Zapraszamy!

Metody pracy
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia w parach
Ćwiczenia grupowe
Studium przypadku
Wykład
Kwestionariusz
Dyskusja
Burza mózgów
Action learning

Informacje organizacyjne:

Czas trwania/ miejsce szkoleń/ koszt:

Warszawa/ Zakopane/ Sopot:

dzień1:10.00-16.00,dzień2: 9.00-15.00

Szkolenia stacjonarne w Warszawie odbywają się w różnych centrach szkoleniowych m. innymi: siedziba ETC&C, Google Campus Warsaw, Centrum szkoleniowe Żoliborz, Ogrodowa, Żurawia, Sienna lub Zielna. Usługa oferowana bez zakwaterowania. O dokładnym miejscu szkolenia informujemy po otrzymaniu od Państwa deklaracji.
Koszt 2 dniowego szkolenia (zawarty poniżej) zawiera: dydaktykę, materiały, serwis kawowy non stop, lunch 2 daniowy, certyfikat.

Szkolenia stacjonarne w Zakopanem (z zakwaterowaniem) odbywają się  w hotelach lub pensjonatach: Hotel "Willa Pod skocznią" (www.podskocznia.pl), "Dawidek" (www.dawidek.pl), "Basieńka" (www.basienka.com.pl), "Czarny Potok" (www.czarnypotok.pl) lub "Adria" (www.adriazakopane.pl) .

Szkolenia stacjonarne w Sopocie (z zakwaterowaniem) odbywają się  w hotelach lub pensjonatach: Hotel "Opera" Sopot (www.hotelopera.pl), hotel "Miramar" - sanatrium - (www.hotelmiramar.pl), hotel Bursztyn (www.hotelbursztyn.pl)  hotel Sedan (www.hotelsedan.pl)

Koszt 2 dniowego szkolenia (Zakopane/ Sopot) z zakaterowaniem (zawarty poniżej) zawiera: 2 noclegi w pokoju dwu osobowym, 2 śniadania, 2 obiady, dydaktykę, materiały, serwis kawowy non stop, certyfikat.

Dokładne miejsce realizacji szkoleń i zakwaterowania (w Zakopanem lub Sopocie) zależne jest od ilości zgłoszonych uczestników oraz możliwości hotelu (głównie od zamówień na pokoje 1 osobowe). Dapłata do pokoju 1 os. wynosi (Zakopane/ Sopot) 78 zł netto + 23%VAT/ 2 dni zakwaterowania.Uczestnicy przyjeżdzają w przeddzień wyznaczonego terminu szkolenia. Zakwaterowanie tego dnia od godz. 15.00.
W przypadku uczestników szkoleń preferujacych wyższy standard hotelowy lub uczestników dojeżdzających do miejsca szkolenia (hotelu) - istnieje możliwość nie korzystania z noclegów. Wówczas należy odjąc koszt 100 zł netto+23%VAT, stanowiący koszt zakwaterowania przez 2 dni ze śniadaniami. Jest to wówczas taki sam koszt jak koszt szkolenia w Warszawie.   

WYŚLIJ ZGŁOSZENIE

Deklaracja.docx
Koszt szkolenia (netto):
390 zł Zakopane
290 zł Warszawa
390 zł Sopot

Deklaracja online

Nasi klienci